Seo Rankuj

 


Seo Optimalizacia

SEO Optimalizácia

SEO Optimalizácia pre vyhľadávače je nevyhnutná aby bolo možné vašu webstránku čo najľahšie nájsť

Vytvorili ste si len nedávno web stránku? Potom pravdepodobne riešite ako o vašej webstránke dať svetu vedieť a ako na ňu priviesť čo najskôr prvých návštevníkov. Tu pomôže optimalizácia webu pre vyhľadávače.

SEO a PPC reklama

Okrem investícií do reklamy a propagácie vašej webstránky by ste sa mali už na začiatku zamerať aj na SEO. Pri zvažovaní SEO alebo PPC reklamy existujú dva hlavné kľúčové rozdiely. Prvý je, že platené reklamy sa napríklad cez Google zobrazujú v hornej časti stránky nad organickými výsledkami ovplyvnenými SEO. Druhý rozdiel je, že organická návštevnosť prostredníctvom SEO je bezplatná, zatiaľ čo návštevnosť z PPC reklamy má svoje náklady za každé kliknutie.

Čo je SEO alebo optimalizácia webu pre vyhľadávače?

SEO znamená search engine optimization čo v slovenskom jazyku je optimalizácia pre vyhľadávače. Jednoducho povedané, znamená to proces zlepšovania vašej stránky s cieľom zvýšiť jej viditeľnosť, keď ľudia hľadajú produkty alebo služby súvisiace s vašou firmou v službách Google, YouTube a ďalších vyhľadávacích nástrojoch. Čím lepšiu viditeľnosť budú mať vaše stránky vo výsledkoch vyhľadávania, tým je väčšia pravdepodobnosť, že si získate pozornosť a pritiahnete do svojej firmy potenciálnych aj existujúcich zákazníkov.

Skúsme si to teraz vysvetliť na jednoduchom príklade. Predstavme si napríklad, že ste si vytvorili novú web stránku, ktorá má prezentovať vaše nové nechtové štúdio v Trnave. Pravdepodobne budete teda chcieť, aby vaše nechtové štúdio navštívilo čo najviac zákazníkov. To aj takých, ktorí ešte o vašom biznise nikdy nepočuli. Cez Google by ste teda váš web radi zobrazili pre ľudí, ktorí zadajú do vyhľadávacieho políčka kľúčové slová ako napríklad: nechtové štúdio Trnava, alebo gélové nechty Trnava či napríklad top necht.

Aj v prípade spomenutých kľúčových slov nájde Google veľké množstvo výsledkov. Je preto veľmi dôležité, aby sa vaša web stránka zobrazila nie len medzi nimi, ale ešte lepšie medzi prvými a čo možno najvyššie, nie až niekde na poslednej stránke. Len málo ľudí prechádza viac stránok vo vyhľadávačoch. Väčšina ľudí kliká len na odkazy na prvej stránke a na ďalšie sa často už nedostanú.

Pozícia   1 – 43.32%
Pozícia   2 – 37.36%
Pozícia   3 – 29.90%
Pozícia   4 – 19.38%
Pozícia   5 – 10.95%
Pozícia   6 – 10.00%
Pozícia   7 – 05.28%
Pozícia   8 – 04.13%
Pozícia   9 – 04.13%
Pozícia 10 – 03.11%

Percentá nesedia na 100%, pretože mnohí užívatelia vyhľadávača kliknú na viac výsledkov pokiaľ nájdu hľadaný výsledok. Pričom na druhú stránku Google klikne podľa najnovších prieskumov z roku 2021 už len asi 1% užívateľov vyhľadávača. Druhá stránka má klesajúci trend kliknutí na výsledky.
Pre novo vzniknuté web stránky je ťažšie dostať sa na prvú stranu Google, pretože staré webstránky majú náskok. Nie je to ale nemožné a pri vytrvalej snahe sa dostane na prvú stranu Goolge možno raz aj vaša webstránka.

Ako začať s optimalizáciou webových stránok?

Najlepším krokom je najať si skúseného SEO experta, alebo SEO agentúru. Ak však na takýto krok nemáte potrebné financie, môžete to skúsiť aspoň pozvoľna aj sami.

Ako pri optimalizácii vašej web stránky postupovať?

právny výber názvu vašej domény

Vyberte pre svoju stránku čo najlepšie meno domény. Snažte sa, aby bol názov vašej domény krátky, ľahko hláskovateľný a ľahko zapamätateľný. Skúste využiť potenciál značky. Je jednoduchšie vybudovať si dôveryhodnosť a odkazy na značkovej doméne, pretože ľudia budú brať vašu firma.sk vážnejšie než kľúčové slovo-firma.sk, ktoré vyzerá spamovo a nikoho neoklame. Značková doména môže pomôcť vybudovať dôveru online a tiež zvýšiť hodnotu vášho obsahu. Kľúčové slová v názve domény. Mať kľúčové slová, ktoré sa pokúšate zaradiť do svojej domény, už nie je také dôležité, ako bývalo. V septembri 2012 spoločnosť Google vydala aktualizáciu domény presnej zhody (EMD), aby sa zabránilo zvýhodneniu týchto nekvalitných webových stránok s kľúčovými slovami. Aj keď registrácia domény s kľúčovým slovom nemôže byť na škodu, nemali by ste sa kvôli tomu stresovať.

Výskum správnych kľúčových slov

Predtým, ako začnete pridávať obsah na svoj nový web, musíte urobiť poriadny prieskum kľúčových slov, aby ste zistili, ktoré slová používa vaše publikum pri hľadaní vašich produktov alebo služieb. O čom je vaša stránka? Ide o produkt alebo službu, ktorú predávate, napríklad autá alebo automobilové súčiastky? Alebo užitočný návod, ako opraviť motor auta. Keď budete vedieť, čo bude hlavnou témou a aké informácie zahrniete, bude pre vás jednoduchšie určiť typ kľúčových slov, na ktoré musíte na danej webstránke zacieliť.

Čo je hlavným zámerom stránky? Aké sú vaše hlavné ciele pre túto stránku? Ide o predaj produktu alebo služby alebo o poskytnutie ďalších informácií, ktoré môžu návštevníkom pomôcť pri kvalifikovanom rozhodovaní? Keď zistíte hlavný zámer stránky, budete sa môcť zamerať na relevantnejšie kľúčové slová, nie na všeobecné. Tu je extrémne dôležité si uvedomiť, že ak nezlúčite vaše kľúčové slová so zámerom vašej webstránky, tak vaša webstránka sa pravdepodobne nedostane na prvú stranu Google.

Tvorba kvalitného obsahu

Vysoko kvalitný obsah je základným kameňom vašich interakcií so zákazníkmi a toho, ako weby dosahujú najlepšie umiestnenia. Podľa obsahu odkazujeme na všetko, čo na svojom webe zverejníte, čo vzdeláva, priťahuje a teší návštevníkov.Veľmi dôležité ak je to možné je pridanie obrázkov, videí, prípadne e-knihy a nový trend je aj možnosť čítania textu webstránky audio. Teraz, keď máte lepšiu predstavu o tom, čo používatelia hľadajú, aby našli stránku, ako je tá vaša, musíte začať písať svoj obsah a optimalizovať ho. Vyhľadávače budú indexovo prehľadávať vaše webové stránky a pokúsia sa zistiť, o čo ide, a potom sa rozhodnú, pre ktoré dopyty by mali byť jednotlivé vaše webové stránky zaradené. Vždy sa uistite, že píšte v prvom rade pre svojich návštevníkov a až potom pre vyhľadávače. Váš obsah musí byť čerstvý a lákavý, inak nebudete mať šancu premeniť návštevníkov na zákazníkov. Nikdy neobetujte užitočnosť a presvedčivosť svojho obsahu pre obsah vhodný pre SEO.

Titulky

Vždy píšte pútavé titulky, ktoré upútajú pozornosť vašich návštevníkov

Kľúčové slová. Zamerajte sa viac na pridávanie relevantných a užitočných informácií, ktoré ľudí privedú na váš web. Tiež skombinujte relevantné kľúčové slová dohromady a zamerajte sa na pridávanie rôznych foriem kľúčových slov, nie na pridávanie čo najväčšieho počtu kľúčových slov.

Témy

Každá stránka sa musí zamerať na jedinečnú tému. Súčasne sa uistite, že neoptimalizujete viac ako jednu stránku na ten istý produkt alebo zámer, pretože to spôsobí nielen zmätok, ale budete mať dve stránky súťažiace o rovnaké kľúčové slová. Nechcete byť svojim vlastným konkurentom, však?

Kvalita

Váš obsah musí byť jedinečný a účelný. Ľudia prichádzajú na váš web preto, že hľadajú informácie a hľadajú riešenie problému. Uistite sa teda, že im ich poskytnete, aby nešli inde. Zistite, čo spoločnosť Google považuje za vysokokvalitný obsah a spôsoby, ako ho vytvoriť na vašom webe.

Čerstvosť

Pravidelne pridávajte nový obsah. Môžete si vytvoriť blog, kde budete nepretržite zdieľať informácie, ktoré by mohli byť pre vašich návštevníkov užitočné, alebo môžete zdieľať e -knihy alebo biele knihy.

Dĺžka

Odporúčame mať na stránke viac ako 500 slov. Myšlienka je však taká: váš obsah by mal byť dostatočne dlhý, aby zodpovedal na otázky návštevníkov o vašom produkte alebo službe.

Comments

Popular posts from this blog

W88 Linkvaow88

Lited3m

Doctor Review Site